Lesson Report Primary-2 January 29th

Hello Class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Tuesday, January 29th, 2013.
It's sunny and warm today.
今日のGrammar Oneではevery day, once a day/week/month/year などを使って、パートナーの書いたものと組み合わせて文を作るゲームをしました。
なかなかおもしろかったですね。
今回はクロスワードパズルが上手にできました。
You did a good job!
can, must, many, muchなどの復習エクササイズもよくできましたね!
Readerでは、今度はMouse Monster が登場しました。どんなことになるのでしょうね。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 45 Dress Up
Chant The Dress Up Chant
基礎英語 Lessons 141 & 142
Grammar One Chapter 20 How often do you help?
#5 Class game (p. 65)
Revision 4  #4 Word puzzle #5 Can you go with us? (p. 67)
Up and Away Reader 3D May Goes to Star Y (pp. 6-11)

See you on Friday!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿