Lesson Report Primary-1 March 5th

Hello Class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Wednesday, March 6th, 2013.
It's sunny and warm today.
きのうのレッスンでは、Picture Dictionaryの新しいTopicに入りました。
みんなの好きそうな食べ物がたくさんでてきましたね!
Up and Awayでは、with/by そして to/at の復習と、新しいUnit でsee, hear, feel, taste, smellの五感についての表現、そして、それぞれに likeがついた表現を練習しました。
みんなよくできましたね!
Readerはすべて読み終えましたね。
次回は音読リレーです。がんばりましょう!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 29  Picnic Lunch
Put the words in the alphabetical order
The Potato Chips Chant
Up and Away Student Book
Unit 19 to/at  Review (p. 44)
Unit 20 The Five Senses (pp. 45-46)
Up and Away Workbook (p. 28)
Up and Away Reader 2C Jimmy's lucky day (pp. 18-23)

See you on Friday!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿