Lesson Report Primary-1 March 8th

Hello Class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Saturday, March 9th, 2013.
It's sunny and warm today.
きのうPicture Dictionaryでは、みんなでいろいろなクイズを作りましたね。
How many ...? や Where ...?  Who ...? の質問が上手に作れました。
Up and Awayでは、時計の読み方を練習しました。
It's ten after five. や It's a quarter to ten. など、これまでと違った言い方がありました。
少し難しそうでしたが、みんなよく理解できたようですね!
Readerの音読リレーも上手にできました。
少し練習が必要な人はサポートタイムでがんばりましょう!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 28 Birthday party
Make questions!
The Potato Chips Chant
Up and Away Student Book
Unit 26  What time is it?  (p. 60)
Unit 27  Two Ways of Telling Time  (pp. 61-62)
Up and Away Workbook (pp. 37-38)
Up and Away Reader 2C Jimmy's lucky day (pp. 1-11)

See you next week!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿