Lesson Report Primary-1 May 14th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Tuesday, May 14th, 2013.
It's sunny and hot today.
今日のレッスンでは、Picture Dictionary の単語を書く練習をしました。
みんな少しずつつづり方がわかってきましたね。
そして、Shipwreck song はとても上手に歌えるようになりました!
I Spy のゲームもしましたね。
Up and Away では、Is it ...? の質問と答え方を引き続き練習しました。
上手に言えるようになってきましたね。
Bingoではシートに上手に質問を書けていましたよ!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 3 Colors under the sea
I spy something yellow. Is it ...?
Song the Shipwreck Song
Up and Away Student Book
Unit 4 Is it? (pp. 9-10)
Bingo Bongo

See you on Friday!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿