Lesson Report Primary-2 May 7th

Hello Class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Wednesday, May 8th, 2013.
It's sunny today.
今日はゴールデンウィーク明けのレッスンでしたが、みんな元気に練習ができましたね。
基礎英語も5月号に入りました。役割練習もしっかりできました!
Grammar One も新しいChapter に入りました。a と an の復習がよくできました。
音読リレーは次回は8ページからです。
よく練習しておきましょう!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 34 Tropical Rainforests
Tarantula Chant
Grammar One Chapter 2
A big book for Trig
Exercise-1   What's in the basket?
Exercise-2  Guess the words
Up and Away Reader 3A Magic Picture Book (pp. 1-7 音読リレー)

See you on Friday!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿