Lesson Report Primary-2 June 7th

Hello Class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Saturday, June 8th, 2013.
It's cloudy today.
きのうのレッスンでは、いろいろなクイズに挑戦しましたね。
Picture Dictionary では、Australia に住む動物の足から何の動物かを当てました。
すぐにわかったようですね。
Grammar One でも、好きなものをヒントにだれのことを言っているのか当てるGuessing game をしました。Is his favourite food pizza? のような質問文を上手に言うのが大変だったようですが、だんだんできるようになってきましたね!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 36 Australian Outback
Worksheet #1
The Australian Outback Chant
基礎英語 Lessons 35 & 36
Grammar One Chapter 4 My teacher
Exercise-3  Guessing game (p. 15)
Reader 3-B Adventure with Good Friend (pp.6-9)

See you next week!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿