Lesson Report Primary-1 July 23rd

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Wednesday, July 24th, 2013.
It's cloudy and rainy today.
きのうのレッスンでは、1から10までの数字の読み方、そして数の訊き方を練習しました。
What is it? と What are they? に区別が上手にできるようになってきましたね。
いくつですか、と訊くときは How many bees? のように How many ...? を使いました。
Picture DictionaryではGo straight. や Turn right.など道順の言い方を練習しましたね。
なかなか難しかったようですが、みんな目的地に着くことができました。You did a good job!
Readerはみんな上手に読めましたね。
続きが楽しみですね!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 8 Getting Around
Worksheet #2
The Bus Stop, Train, Airport, Plain Chant
Up and Away Student Book
Unit 18 Numbers 1 - 10 (pp. 41-42)
Reader 1B Family Album (pp. 1-13)

See you on Friday!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿