Lesson Report Primary-1 July 26th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Saturday, July 27th, 2013.
It's sunny today.
きのうのレッスンでは、1から10までの数字の書き方を練習しました。
スペリングを覚えるのはなかなか難しいですね。
アルファベットがどんな音になるのかを少しずつ覚えていきましょう。
Picture Dictionaryでは、Topic 8の仕上げとして、学習した単語をアルファベット順に書く練習をしました。同じ文字で始まるものが多くてなかなか苦労したようですね。
少しずつできるようにしていきましょう!
今回もReaderはみんな上手に読めましたね。
この調子でがんばりましょう!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 8 Getting Around
Write the words in the alphabetical order
The Bus Stop, Train, Airport, Plain Chant
Up and Away Student Book
Unit 18 Numbers 1 - 10  Review (pp. 41-42)
Workbook Unit 18 A. Trace the words  spelling practice (p. 25)
Reader 1B Family Album (pp. 8-15)

See you next week!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿