Lesson Report Primary-2 September 24th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Tuesday , September 24th, 2013.
It's cool today. Autumn at last!
今日は、Picture Dictionary Topic 43 Pets の単語を復習しました。
Work sheet では疑問文がたくさんでてきましたが、皆よくできていました。
基礎英語では感情をこめてセリフを言う場面がたくさんありました。
恥ずしいと思わないで大きな声でお願いします!
Grammerではとても大切な学習をしています。 
少しでも分からないところがありましたら質問してくださいね。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 43 Pets
Pet Chant
Pets Work sheet
基礎英語 Lessons 77 and 78
Grammar One
Chapter 12 What do you play? Listen to presentation story.
Excercise 2 Questions, questions, questons! (p35)
Reader 3D May Goes to Star Y Introduction


Have a nice week ! I look forward to seeing you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿