Lesson Report Primary-2 September 27th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Saturday , September 28th, 2013.
It's sunny today. What a beautiful day! !
今日はPhonics Jingleを初めて唄いましたがいかがでしたか? 
Picture Dictionary Topic 44 Bugs and Little Creatures の単語を学習しました。 初めてなのに Chantはなかなか、よくできていました。Good work!
基礎英語では感情をこめてセリフを大きな声で言えました!素晴らしかったです!
Grammerの宿題が出ています。 頑張ってみてくだい。

<Lesson Review>
Phonics Jingle
Picture Dictionary Topic 44 Bugs and Little Creatures
Grasshopper, Ladybug Chant
Write Topic 44 in notebook
基礎英語 Lessons 79 and 80
Grammar One
Chapter 12 Exercise 2 (5-12) Questions, questions, questions! (p35)


Have a nice weekend ! I look forward to seeing you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿