Lesson Report Primary-2 October 1st

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Wednesday, October 2, 2013.
It's rainy today. I wish I could stay home all day!
Phonics Jingleは慣れましたか? 
そのうち単語を発音する時に phonicsが使えるようになると思います。一緒に頑張りましょう。
Picture Dictionary Topic 44 Bugs and Little Creatures の単語を復習しました。
金曜日には新しいunitに入ります!
基礎英語は October に入りました。
Grammerの when, where, who, what を復習しました。 
Reader May Goes to Star Y に入りました。 
文章量が多くなりましたね。 一緒に頑張って音読しましょう!

<Lesson Review>
Phonics Jingle
Picture Dictionary Topic 44 Bugs and Little Creatures
Grasshopper, Ladybug Chant
Write Topic 44 words in notebook
基礎英語 Lessons 81 and 82
Grammar One
Chapter 12 Exercise 2 check homework (5-12)

Enjoy your week ! I look forward to seeing you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿