Lesson Report Junior-1 November 2nd

Hello class!
This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Sunday, November 3rd, 2013.
It's sunny today.
Are you enjoying the three-day weekend?
きのうのスピーチテストではみんなよく頑張りましたね!
緊張した人が多かったようですが、堂々と発表できた人が多かったですね。
Bridge Workでは、現在進行形で使う動詞の-ing形の作り方を練習しました。
3種類のルールがありましたね。
次回は確認テストをするので、しっかり覚えておきましょう!
Star Teamではいろいろな人の趣味についてのリスニングをしました。
内容がよく聞き取れるようになってきましたね!
The next speaker is Arisa.
Get ready for your speech!


<Lesson Review>
Bridge Work
Chapter 7 Unit 1
Grammar and Communication-2 動詞の-ing形の作り方
Exercise-2
(pp. 105-106)
Star Team
Unit 8 Vocabulary  Hobbies and interests
Listening
(p. 43)


See you on Wednesday!

0 件のコメント:

コメントを投稿