Lesson Report Junior-1E November 21st

Hello class!
This is Towako from MEL School.
How are you doing?
It's Thursday, November 21st, 2013.
It's sunny today.
今日のレッスンでは、How often ...? を使っていろいろなことをする頻度を尋ねる練習をしました。
パートナーとの応答では、Read and look up や 日本語から英語にしたりしましたね。
英語がなかなか口から出てこなくて大変だったようですが、練習していくことでできるようになるので、がんばりましょう!
今日は時間切れでStar TeamのRole playができず残念でした。
次回がんばりましょう!

<Lesson Review>
基礎英語 Lessons 107 & 108
Bridge Work
Chapter 6 Unit 1
Grammar and Communication-2
動詞の紹介-6 clean, wash, cook, take ... for a walk, come to ...
How often ...? を使った疑問文
Exercise-2 #2-a, Worksheet
(pp. 84-85)
Star Team Unit 1 Presentation story
You're a good player!
Review


See you on Thursday!!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿