Lesson Report Primary-1 December 6th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It’s Saturday , December 7, 2013.
It's sunny today. It was very cold this morning!
Support time で頑張っているadjectivesのコンテストの優勝者が決まりました!
もうしばらくコンテストを続けます。最後まで頑張ってください。
Picture Dictionary Topic 17 Spring on the FarmChant が歌いにくいという意見がありました
単語を復習してもう一回tryしましょう!
Up and Awaytheir/ What are their names? は理解できましたか?his/herを含め、大切なところです。
忘れないでください。
The Naughty MonkeySunny family and homeが見つかりましたね。本文は今日で終わりましたね!

<Lesson Review>
Phonics Jingle
Picture Dictionary
Topic 17 Spring on the Farm
Sing the Chant
Up and Away Student Book Unit 3 P6,7
Workbook P 3
Reader The Naughty Monkey P 20-23

Hope you have a wonderful weekend! See you on Tuesday .

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿