Lesson Report Primary-2 December 17th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Wednesday ,December 18, 2013.
It's cloudy today and very cold. I hope it doesn’t snow tonight!
Picture Dictionary Unit 49に出てくる単語は覚えましたか?
Picture Dictionaryも残りわずかになりました。いくつ単語を覚えていますか?
基礎英語のセリフはしっかり読めていましたが、皆元気がありませんでした。
次回期待しています。
Grammar Unit 16 -ingworksheet の裏面を確認のために学習しましたが、
まだ不安な単語は復習しておきましょう!

<Lesson Review>
Phonics Jingle
Picture Dictionary Topic 49 The Fairground
Sing chant together
基礎英語 #121,#122
Grammar One
Chapter 16 ----ing worksheet, Exercise 3a


Have a wonderful week ! See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿