Lesson Report Primary-1 February 21st

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It’s Saturday, February 22, 2014.
It's sunny today
Picture Dictionary Topic21 Months and Seasons (3) では月のスペルのワークシートをやりました。
皆良くできていました。
Up and AwayUnit 12 Negative Commandsはわかりやすかったですね! 
Workbook も良くできていました。
リーダーのThe Elephant Driverに出てきた hippo はカバの事でした。 
最近学習した in the middle of, near 等を覚えていましたね!

<Lesson Review>
Support time: Phonics Polite Vowels chant  Use word cards
Picture Dictionary
Topic 21 Months and Seasons (3)
Sing the Chant
Picture Dictionary workbook 1 Topic 21
Up and Away Student Book Unit 11 Classroom commands  p 29, 30
Workbook Unit 12 P15
Reader The Elephant Driver P16-19



Have a wonderful weekend!  
See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿