Lesson Report Primary-2 February 4th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.                                                        
How are you?
It’s Wednesday, February 5, 2014.
It's  sunny  but very cold today
サポートタイムで練習しているphonics は良く読めるようになりました。
Good work!
Picture Dictionary Topic20 Winter in the Park の単語はほぼ完璧に覚えましたね。
Up and Awayの文法の内容は復習でしたが、できましたか?次回はミニテストをします。
リーダーのThe Elephant  Driverは誰の事かわかりましたね。

<Lesson Review>
Support time: Phonics  Polite Vowels chant  Use word cards
Picture Dictionary
Topic 20 Winter in the Park(4)
Sing the  Chant
Up and Away Student Book Unit 9 Review P 22-23
Review:  Where is? Where are?  P24
Reader  The Elephant Driver  P1-5

Have a wonderful week!   See you on Friday! 

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿