Lesson Report Primary-1 March 11th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.                                                        
How are you?
It’s Wednesday, March 12, 2014.
It's sunny and much warmer today.
久しぶりにsilent e のカードゲームをしましたが、いかがでしたか?
Picture Dictionary Topic22 Every Day (3) の曜日はほとんど覚えましたね。
Up and Away Unit 14,  Do you have…? Does he/ she have..?の復習をしました。プリントはできていましたが、リスニングで苦戦していた生徒が多かったようです。少しずつ慣れていきましょう。
Unit 15 Present Progressive: Statements (p35, 36)は少し難しいところなので次回までに復習しておきましょう!

Unit 15 (P19) workbookは良くできていました。Good work!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 22  Every Day
Sing the  Chant
Review Up and Away Student Book Unit 14 Do you have…?  Does she/he have…?
Homework Workbook Unit 14
Up and Away Student book Unit 15 Present Progressive* statements P35,36
Workbook Unit 15 (P19)


Have a wonderful  week!   
See you on Friday! 

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿