Lesson Report Primary-1 March 25th

How are you?
It’s Wednesday, March 26, 2014.
It's cloudy today. 
Phonicsのカードを使ったゲームを色々とチャレンジしてきましたが、皆とても良く
できていました!
Picture Dictionary のTopic23 Time and Shapes (2) を学習しました。 
Chantはい
つもより長めです。頑張って唄ってください。
Up and Away のUnit 18 Where Questions P41の復習をしました。
Unit 18 Who Questions (p 42 )は 誰が、の疑問文です。
Unit 18 (P25) Up and Away のworkbookの内容を復習しておきましょう。

次回はwhat, where, whoの内容の確認をします!
Jimmy's Lucky Day はP 10-17 の音読をしましたね。

<Lesson Review>
Phonics chant
Picture Dictionary Topic 23 Time and Shapes
Sing the Chant
Review Up and Away Student Book
Unit 18 Present Progressive: Where questions P41
Up and Away Student book Unit 18 Present Progressive : Who questions P42
Workbook Unit 18 Up and Away workbook P25


Have a wonderful week!  
See you on Friday! 
It will be our last lesson!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿