Lesson Report Primary-1 April 11th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It’s Saturday, April 12, 2014.
It's sunny today.
I hope you are having a good weekend.
きのうからSupport time で新しくカードゲームをはじめました。
みんなすぐに慣れましたね。次回もトライしましょう。
Picture Dictionary のTopic1 Alphabet (4) を学習しました。
アルファベットも単語もたくさんおぼえましたね!
This is Phonics のUnit 2 The Phonics Alphabet のjingleはA- Gの復習をして、
H-Nを新しく学習しました。
次回はO-T を学習しますので、今まで学習した内容を忘れないでください。
Up and Away student book の a の復習、新しく anについて学習しました。
An のルールを忘れないでください。次回も学習します。
そして、Up and Away workbook Unit 2 P8 a/ an を練習しましたね。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 1 Alphabet
Sing the Chant
This is Phonics Unit 2 The Phonics Alphabet . Review A-G, .
H-N. Sing chant. Write Hh hat …. In notebook.
Up and Away student book . Review 'a'
Up and Away student book Unit 2  'an'
Up and Away workbook P8

Have a super weekend!
See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿