Lesson Report Primary-1 April 4th

How are you? 
It’s Saturday, April 5, 2014.
It's sunny today. I hope you are enjoying your weekend. 
Picture Dictionary のTopic1 Alphabet (2) を学習しました. 
今日は Chantがとても上手に唄えました。
This is Phonics のUnit 1 The Alphabet P6,7の問題は良くできていました。
自分の名前のイニシャルは書けましたか?

Up and Away workbook を学習しました。
ワークが終わっていない生徒は Z までを完成させてください。

Up and Away student book の a  について学習しましたね。
いよいよ英語の学習が始まりました。がんばりましょう!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 1 Alphabet
Sing the Chant
This is Phonics Unit 1 The Alphabet P 6 Work in pairs
Complete P 7
Up and Away workbook P3,4
Up and Away student book Unit 1 `a`

Have a wonderful weekend! See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿