Lesson Report Primary-2 April 18th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you? It's Saturday, April 19, 2014.
It was rainy and cold yesterday. It`s cloudy today. 
 
きのうのレッスンでは、This is Phonics Unit 1 Consonant Diagraphs (二文字子音) P 8復習しました。 
また、P10の単語でBINGOをしましたね!
Grammar Starter ではHello Jennyの会話をもう一度確認しました。
皆良く理解できていました。It, he, she , theyの使い方は忘れないでください。
Up and Away Reader 2DではGrandpa LeeがやっとSunnyJimmyではない事に気づきました。
次回で2Dは終わりますよ!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 2 The Fairytale Castle()
Sing chant
This is Phonics Unit 1 Consonant Diagraphs
Sing chant P6.
Practice new words P10
Play BINGO using words from P10
Grammar Starter Unit 2 Hello! Im Jenny. P9 (2) Read, complete and practice
Up and Away 2D Sunny`s Lucky Day P 22-25
Read P22,23 together


Have a wonderful weekend !
See you on Tuesday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿