Lesson Report Primary-2 April 29th

 Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Wednesday, April 30, 2014. 
It's rainy today.
Picture Dictionary では新しくUnit 26 The Pirate Shipに入りました
Chantのリズムに悩まされている生徒はすぐに慣れると思いますので頑張ってください!
This is Phonics Unit 1 Consonant Diagraphs jingleは完璧でしたね。Good work!
フォニックスのリスニングの練習も良くできました。
Grammar ではJennyNickについてtheysheheに置き換えました。
練習問題が終わっていない生徒は完成させてください。
Aのリーダーでは怪しい人物が登場しました!次回が楽しみですね!

<Lesson Review>)
Picture Dictionary Topic 26 The Pirate Ship(1)
Sing chant
This is Phonics Unit 1 Consonant Diagraphs
Sing jingle
Do P13
Grammar Starter Unit 2 Hello. I`m Jenny.
Do Exercise 5,6
Up and Away 3A P6-9


Have a great week! 
See you on Friday!

Kumiko


0 件のコメント:

コメントを投稿