Lesson Report Primary-1 May 23rd

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It’s Saturday, May 24, 2014. It is sunny!
Picture Dictionary のTopic 3 Colors Under the Sea (4) を学習しました。
Chantは上手に歌えていました。Good work!
This is Phonics のUnit 2 The Phonics Alphabet PLUS では U-Zを学習しました。 
A-Tは完璧ですね。Good work! 次回はA-Zをもう一度復習します。
Up and Away student book Unit 8 を学習しました。 I am, I am not を理解して
文が作れるようになりましょう。
Up and Away workbook はP14の問題を解きましたね。
Up and Away student book How many? P43を学習し、workbook P 25の問題を解きました。
次回のレッスンで復習しますが、それまでに理解しておきましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 3 Colors Under the Sea
Sing the Chant
This is Phonics Unit 2 The Phonics Alphabet PLUS
Review A - T . U-Z Write ( U, u underwear, up) in notebook
Sing the jingle
Up and Away student book unit 18. I am P19,20
Up and Away workbook P 14
Up and Away student book P42 Numbers 6-10
Up and Away student book P 43
Up and Away workbook P25


Have a wonderful weekend!
See you on Tuesday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿