Lesson Report Primary-2 May 20th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you? It's Wednesday, May 21, 2014.
It' rainy today! Don't forget to put your rain coats on!
Picture Dictionary Topic 27, The Fairytale Ball に出てくる単語はおぼえましたか?Good luck!
This is Phonics P18 の問題は確認問題で、読めたら箱に○を書く問題です。
皆しっかり読めていました。Good work
Grammar Starter ではP13 Exercise 4を完成させました。
各自で作った分もとても良くできていました。
+私は、(    )です。  I'm Kate
+私は、(    )歳です。 I'm eleven
+私は、(    )出身です。I'm from Tokyo.
+パンダはMelの友達です。 Panda's Mel's friend.
Up and Away Reader ではP26 1-7の問題を解きました。次回は続きをやります。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 26 The Pirate Ship()
Sing chant
This is Phonics Unit 1 Consonant Diagraphs
Sing chant P6
Do exercise on P 16
Grammar Starter Unit 3 We're good friends. P16 Do exercise 1
Up and Away 3A Magic Picture Book Read P 18-21


Have a nice week. See you !

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿