Lesson Report Primary-2 May 27th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you? It's Wednesday, May 28, 2014.
It's sunny today. I think it's going to be hot!
Picture Dictionary Topic 27, The Fairytale Ballは終わりました。次回は新しいtopicに入ります。
This is Phonics  P20はリスニング問題でした。
最初はわからなくても二回目にはひらめいた生徒がたくさんいました。じっくり練習しましょう。
Good work!
Grammar Starter ではP14 Exercise 6,7 を解きました。
お休みをしてわからなかった生徒はサポートタイムに参加して質問しましょう!
Up and Away Reader のワークシートで3Aの内容を更に深く分析しました。 
お家でもう一度音読をしてみましょう!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 2 Fairytale ball (4)
Sing chant
This is Phonics Unit 1 Consonant Diagraphs
Sing chant P6.
Do exercise on P20
Grammar Starter Unit 3  We're good friends. P14Do exercise 6, 7
Up and Away 3A Magic Picture Book worksheet


Have a nice week. 
See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿