Lesson Report Primary-1 June 20th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It’s Saturday, June 21, 2014. It's sunny today.
Picture Dictionary のTopic 5 Vegetable Party (2)を学習しました。
好きな野菜の単語の発表はばっちりでした。Great!
Phonicsのchantは皆得意ですね。
初めてリスニングの問題にチャレンジしてみましたが、皆良く聞き取れていました。Great!
Up and Away student book P43 How many?の復習をしました。
Up and Away Student book Unit 13 May I? の質問のを学習しました。
また、文をノートに書きました。
今後お水が飲みたい時、トイレに行きたい時はこれらの文章を使ってください。
今日から新しくUp and Away Reader Book 1Aに入りました。
今までワークや、studentbookで学習してきた内容がたくさん出てきます。
一緒に楽しく読みましょう!

<Lesson Report>
Picture Dictionary Topic 4 Vegetable Party (2)
Sing the chant.
Say your favorite vegetable
This is Phonics sing jingle P12,13
This is Consonants P18 Listening skills Do top part
Up and Away student book Review How many? P43
Up and Away student book Unit 13 May I? Write sentences in notebook
Up and Away Reader book 1A (P1-3) Listen to the CD, repeat, practice, present individually

Have a great weekend!
See you next week.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿