Lesson Report Primary-1 June 24th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Wednesday, June 25, 2014.  It's cloudy today.
昨日のお天気はすごかったですね!皆頑張って登校してくれてThank you!
Picture Dictionary のTopic 5 Vegetable Party (3)を学習しました。
Phonicsの教科書P18 を完成させました。
Up and Away student book Unit 13 Thank you/ You’re welcome. を学習しました。
今後、是非使って欲しいフレーズです。Here you are. とともに上手に使えましたね。
Up and Away Student book Unit 20 This isを学習しました。
次回はThat isを学習します。今日の復習をしておきましょう。
Up and Away Reader Book 1A P4-6を読みました。
お話の内容がどんどん面白くなってきました!どんなMagicが起こるのか楽しみですね!

<Lesson Report>
Picture Dictionary Topic 4 Vegetable Party (3)
Sing the chant.
This is Phonics sing jingle
This is Consonants P18 Listening skills Do bottom part
Up and Away student book Unit 13 Thank you/ you’re welcome
Up and away workbook P20
Up and Away student book Unit 20 This is
Up and away workbook P28
Up and Away Reader book 1A (P4-6) Listen to the CD, repeat, practice

Have a great week!
See you.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿