Lesson Report Primary-1 June 27th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It’s Saturday, June 28, 2014. It's rainy today!
Picture Dictionary のTopic 5 Vegetable Party (4)を学習しました。
Soupに入れた野菜は様々でした。たくさん単語を覚えましたね!
Phonicsの教科書P19 を完成させました。A と B の単語をしっかり読めましたか?
わからないところは質問してください。
Up and Away student book Unit 14 Singular nouns  P31, 32を学習しました。
次回もこの続きを学習します。
Up and Away Student book Unit 20 This isを復習しました。
P 47 のThat isを学習しました。お家でThis is, That isの文を作ってみてください。
Up and away workbook P29 の問題はできましたか?
Up and Away Reader Book 1A P7-9.
音読が苦手な生徒は頑張ってここまでの内容を復習しておきましょう!

<Lesson Report>
Picture Dictionary Topic 4 Vegetable Party (4)
Sing the chant.
This is Phonics sing jingle
This is Consonants P19
Up and Away student book Unit 14 Singular nouns P31, 32
Up and Away student book Unit 20 Review  This is P46
Up and away student book  That is P47
Up and away workbook P29
Up and Away Reader book 1A (P7-9) Listen to the CD, repeat, practice

Have a great weekend! See you on Tuesday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿