Lesson Report Primary-2 June 13th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you? It's Saturday, June 14, 2014.
It's cloudy today!
Picture Dictionary Topic 29, Picnic Lunchに入りました。
This is Phonics Unit 2 `oo`その他の単語を早く覚えましょう。
ペアワークで覚えた単語はいくつありましたか?記録更新してください。
Grammar Starter では新しく Chapter 4 Is Carlo from Italy?今回は疑問文の答えを考える問題でしたが、いかがでしたか?
Up and Away Reader のワークシートは良くできていました! Great work!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 29 Picnic Lunch()
Sing chant
Write new words in notebook
This is Phonics Unit 2 Vowels.
Memorize words. Write words on board in pairs
Grammar Starter Unit 4 Is Carlo from Italy?
Do exercise 3
Up and Away 3A Magic Picture Book worksheet (6)


Have a nice week. See you !

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿