Lesson Report Primary-2 June 20th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you? It's Saturday, June 21, 2014.
It's sunny today.
Picture Dictionary Topic 29(3), Picnic Lunchchantは上手でした。
This is Phonics Unit 2 "oo" chantにまたまたチャレンジ。
リズムが早くてもしっかり歌えていました。P 25の問題もしっかり解けていましたね!
Grammar Starter では Chapter 4 Is Carlo from Italy?P18 exercise 5の問題は前回の問題に似たような問題がほとんどでした。皆さんできましたか?
そしてReader 3A Magic Picture Book worksheet 9,10を完成しましたね。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 29 Picnic Lunch(3)
Sing chant
Say your favorite picnic item
This is Phonics Unit 2  Listen to the CD and repeat
Do P 25, 1-8
Grammar Starter Unit 4 Is Carlo from Italy?
Do exercise 5
Up and Away Reader 3A Magic Picture Book worksheet 9,10



Have a nice weekend. 
See you next week!


Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿