Lesson Report Primary-2 June 6th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you? It's Saturday, June 7, 2014.
It's rainy today!
Picture Dictionary Topic 28, Birthday Party中から
「単語を覚えて発表!」 は皆、頑張ってくれましたGood work!
This is Phonics Unit 2に入りました。
P21にはこれからUnit 2に出てくる新しい単語が書いてありました。
同じooでも発音が違う単語があります。これからじっくり学習しましょう。
Grammar Starter では新しく Chapter 4 Is Carlo from Italy?に入りました。 
ここもまた大切な内容です。頑張って一緒に学習しましょう!
Up and Away Reader のワークシートは良くできていました!Great!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 2 Birthday Party()
Sing chant
Memorize words and write them on the board
This is Phonics Unit 2 Vowels.
Grammar Starter Unit 4 Is Carlo from Italy? Listen to the CD, repeat after CD
Do exercise 1
Up and Away 3A Magic Picture Book worksheet (4)


Have a nice weekend. 
See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿