Lesson Report Primary-2 July 25th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Saturday July 26, 2014. It's very hot today!
Picture Dictionary Topic 32(1) Playtime in the Parkに入りました。
好きな遊具から覚えましょう。
This is Phonics Unit 2 P35 のList A, Bの両方をペアで確認し、発表しました。
次回はこのリストをもう一度確認しますので復習しておきましょう。
Grammar Starter では Chapter 6  exercise 1を学習しました。
たくさんの文作りをしましたが、中には少し複雑なのもありました。もう一度確認しましょう!
Up and Away Reader Book Bにやっと入りました。 
Who is Good Friend? 楽しみですね!


<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 32 Playtime in the Park
Sing chant
Write new words in notebook
This is Phonics P35  Complete List A and B.  Listen to CD and repeat.  Work in pairs.
Grammar Starter  Unit  6  Maria is Italian . Do exercise 1. Make similar sentences and present.  Ex) Kumiko is a Japanese name. etc
Up and Away Reader 3B  Listen to CD and repeat  P1,2,3

Have a wonderful weekend !   
See you next week.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿