Lesson Report Primary-1 July 25th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you? 
It’s Saturday  July 26, 2014. 
It's sunny and very hot today!
Picture Dictionary のTopic 7 Our Busy Town(2)を学習しました。
2つのチームに分かれ、たくさんの単語を覚えましたね。
お出かけした時はたくさんの発見ができると思います。是非チャレンジしてください。
This is Phonics Unit 4 P23を学習しました。 
Bag, box等の単語は読めて、書けるようにしましょう!
Up and Away student book  Unit 25 Adjectives を新しく学習しました。
Big ---small,  long----short.  反対言葉の形で出てきたので分かりやすいです。
セットで覚えましょう!
Up and Away Reader Book 1A の内容のまとめ問題を解きましたが全部できましたか? 

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 6  Our Busy Town (2)
Sing the chant.
Memorize words from Topic 6 and present.  Work in groups
This is Phonics   Unit 4  Vowels P23  Put words together
Up and Away student book  Unit 25  Adjectives
Up and Away workbook P36.  Complete and present
Up and Away Reader 1A P29

Have a nice weekend! 
See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿