Lesson Report Primary-1 July 29th

How are you? 
It's Wednesday July 30, 2014.
It's sunny and hot today!
Picture Dictionary のTopic 7 Our Busy Town(3)を学習しました。
Chantは質問をするグループとその質問を答えるグループに分けたら皆 良く唄えました!
Good work.
This is Phonics Unit 4 P24 を学習しました。 
新しく出てきた jam, mat, 等の単語を覚えましょう。
Up and Away student book Unit 25 More Adjectives pp. 60-61を学習しました。 
文作りのところを復習しておきましょう。
Up and away workbook P37 を完成させました。
たくさんのadjectivesが読めるか確認しておきましょう。
Up and Away Reader Book 1Bに入りました。 
P1,2,3をもう一度よんでおきましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 6 Our Busy Town (3)
Sing the chant.
Memorize words from Topic 6 and present. 
This is Phonics  Unit 4  Vowels P24 Write new words
Up and Away student book Unit 25 More Adjectives P60,61
Up and Away workbook P37 Complete and present
Up and Away Reader 1B 1,2,3


Have a nice week!
See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿