Lesson Report Primary-1 July 4th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It’s Saturday July 5, 2014. It's rainy and cool today!
Picture Dictionary のTopic 6 Fruit Gym (1)に入りました。 
ノートの書き方のお手本を参考にしてみましょう。
自分が振り返った時に読めることがとても大切です。
Phonicsの教科書P20 を復習しました。 
絵を見て単語が書けるか確認しましたが、いかがでしたか?
Up and Away student book Unit 15 Plural nouns  P34, 35を学習しました。 
Up and Away Student book Unit 21 These areを復習しました。
Up and away student book Unit 21 Those areを学習しました。
それぞれの意味を理解しておきましょう!
Up and away workbook P31の問題はできましたか?
わからない時はstudent bookを復習してみましょう。
Up and Away Reader Book 1A P13-15を音読しました。
もう一度お家で復習するといいですね!


<Lesson Report>
Picture Dictionary Topic 5 Fruit Gym (1)
Sing the chant.
Write new words in notebook.
This is Phonics sing jingle
This is Consonants P20 Write words in notebook.
Up and Away student book Unit 15 Plural nouns P34, 35
Up and Away student book Unit 21 Review  These are
Up and away student book  Unit 21 Those are
Up and away workbook P31
Up and Away Reader book 1A (P13-15) Listen to the CD, repeat, practice

Have a nice weekend !
See you on Tuesday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿