Lesson Report Primary-2 July 1st

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you? It's Wednesday, July 2, 2014.
It`s sunny and hot today.
Picture Dictionary Topic 30 (2), Dinner at the Restaurantを学習しました。
Sausageのスペリングがなかなか覚えにくいですね。Good luck!
This is Phonics Unit 2 P28の問題は解けましたか?今日のクイズでも皆力を発揮していました!
Good work
Grammar Starter では Chapter 5 A book for Trig に入りました。
A, an, theの使い方のルールを確認するチャンスです。
簡単と思わないでしっかりと学習しましょう!
3A Magic Picture Book worksheet 13 を完成しました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 30 Dinner at the Restaurant (2)
Sing chant
This is Phonics sing chant  Listen to the CD and repeat
Do P 28
Memorize as many words as you can from P27. Write words on board in groups
Grammar Starter Unit 5 A Book For Trig
Do Exercise 1 a, an the
Up and Away Reader 3A Magic Picture Book worksheet 13


Have a wonderful week. 
See you on Friday!


Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿