Lesson Report Primary-2 July 29th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Wednesday, July 30, 2014.
It's very hot today!
Picture Dictionary Topic 32(2) Playtime in the Parkを学習しました。
This is Phonics Unit 2 P35List A, Bの両方を確認し、ノートに写しました。
最後はここから書き書きゲームの出題となりました。
A, Bのリストからいくつおぼえましたか?
Grammar Starter では Chapter 6 exercise 2を学習しました。
たくさんの国名も覚えましょう!
Up and Away Reader Book 3B P4, 5, 6を読みました。
Pull, village等の新しい単語がたくさん出てきましたので、おうちで練習してわからないところは質問してください。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 32 Playtime in the Park(2)
Sing chant
Memorize and present words
This is Phonics P35 REVIEW List A and B. Write list in notebook
Grammar Starter Unit 6 Maria is Italian . Do exercise 2
Up and Away Reader 3B Listen to CD and repeat P4,5,6,7

Have a great week! See you on Friday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿