Lesson Report Primary-2 July 8th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you? It's Wednesday, July 9, 2014.
It's cloudy and humid today.
Picture Dictionary Topic 30 (4), Dinner at the Restaurantのプリントを解きました。
レストランで注文をしたい時の文は覚えておきましょう。いつか役に立つとおもいます。
次回はTopic3 1に入ります。
This is Phonics Unit 2 P30 の問題は解けましたか?
今日の問題はレッスンの最後にボードに書きました。Australiaが書けた生徒は立派でした!
Grammar Starter では Chapter 5 A book for Trig ではExercise 4, 5 を完成させました。 
3A Magic Picture Book worksheet 16, 17を完成させました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 30 Dinner at the Restaurant ()
Sing chant
Do worksheet
This is Phonics sing chant  Listen to the CD and repeat
Do P 30
Grammar Starter Unit 5 A Book For Trig
Do Exercise 4, 5 
Up and Away Reader 3A Magic Picture Book worksheet 16, 17
Memorize and write as many words as you can. (3 groups: phonics book P30)


Have a wonderful week. 
See you on Friday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿