Lesson Report Primary-1 August 1st

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Saturday August 2, 2014.
It's sunny and hot today!
Picture Dictionary のTopic 7 Our Busy Town(4)を学習しました。
Chantは質問をするグループとその質問を答えるグループにまた分けて唄いましたが、難しかったようです。次回が最終回になります。頑張って唄いましょう!
This is Phonics Unit 4 P25を学習しました。 
Up and Away student book Unit 25 More Adjectives pp. 58-61 を復習し、P62を学習しました。 サポートタイムでもたくさんのadjectivesを復習しました。
しっかり読めるようにしましょう。
Up and away workbook P38 を完成させました。文作りはしっかりとできましたか?
もう一度確認しておきましょう!
Up and Away Reader Book 1B P1, 2, 3 を復習し、pp. 4-7 を音読しました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 6 Our Busy Town(4)
Sing the chant.
Memorize words from Topic 6 and present. (2~3words)
This is Phonics   Unit4  Vowels P25 Write new words
Up and Away student book Unit 25 More Adjectives REVIEW pp. 58-61
Up and Away student book P62
Up and Away workbook P38 Complete and present
Up and Away Reader 1B REVIEW pp. 1-3 Read pp4-7(practice and present)


Have a nice weekend!
See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿