Lesson Report Primary-1 August 29th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday August 30, 2014.

It's cloudy today!
Picture Dictionary のTopic 8 Getting Around (3)を学習しました。

一人3個の単語を暗記して発表してもらいましたが、前回に比べ、更にパワーアップしていまし
た。Wonderful!
This is Phonics Unit4 P29を学習しました。 

CDで発音を聞き、正しい言葉に○をつける問題を解きました。
集中して聞くとわかりますので、頑張ってみてください。
Up and Away student book  Unit 29 Where is? を学習しました。

ここはとても大切なところです。今日やった内容は必ず復習しましょう!
Up and Away Reader Book 1B P16,17,18,19を音読しました。

**  皆、夏休みの宿題を頑張りました!Great work! :)

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 8  Getting Around(3)
Sing the chant.
Memorize and present 3 words each
This is Phonics   Unit 4  Vowels P29   Listen to CD and fill in blanks .
Up and Away student book   Do Unit 29  Where is…?
Up and Away workbook  P41
Up and Away Reader 1B Read P16,17,18,19(practice and present)

Have a great weekend! 
See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿