Lesson Report Primary-1 August 5th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Wednesday August 6, 2014.
It's sunny and very hot today!
Picture Dictionary のTopic 7 Our Busy Town(5)を学習しました。
今回でこのtopicは終わります。プリントはできましたか?
Where's the library? It's near the supermarket. ―質問と答えの両方ができるようになりましょう。
This is Phonics Unit 4 P26を学習しました。 
音が同じ単語が並びました。復習しておきましょう。
Up and Away student book Unit 25 More Adjectives pp. 58-62を復習しました。
自分で文が書けるか確認しておきましょう。
Up and Away Reader Book 1B pp. 8-10 を音読しました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 6 Our Busy Town(5)
Sing the chant.
Memorize words from Topic 6 and present. (2~3words)
Do worksheet
This is Phonics   Unit4  Vowels P26
Up and Away student book Unit 25 More Adjectives REVIEW P58,59,60,61,62
Make sentences
Up and Away Reader 1B Read P8,9,10 (practice and present)


Have a safe and wonderful summer vacation!
See you on Friday August 22nd!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿