Lesson Report Primary-2 August 5th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?
It's Wednesday August 6, 2014.
It's sunny and very hot today! Again!
Picture Dictionary Topic 32(4) Playtime in the Parkを学習しました。
今回がTopic 32最後のレッスンになりした。次回のTopicが楽しみですね!
This is Phonics Unit 2 P36の文を聞き取りながら穴埋め問題を解きました。
10問中いくつできましたか?もう一度復習しておきましょう。
Grammar Starter では Chapter 6 exercise 4をグループでチャレンジしました。
Tokyo is a Japanese city. It is in Japan.等の文作りをしました。皆良くできました!
Up and Away Reader Book B P12,13,14,15、を音読しました。
最後にやったかきかきゲームは1点差でした。Great work!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 32 Playtime in the Park(4)
Sing chant
Memorize and present words (2~3)
This is Phonics P 36
Grammar Starter Unit 6 Maria is Italian . Do exercise 4
Write on board in groups

Up and Away Reader 3B Listen to CD and repeat P12,13,14,15



Have a great summer vacation!   
See you on Friday August 22nd!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿