Lesson Report Primary-1 September 2nd

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday September 3, 2014.
It's nice outside today!
Picture Dictionary のTopic 8 Getting Around (4)が終わりました。
最後の確認プリントはできましたか? 
Trainに乗る時はstation, busに乗る時にはbus stop等の単語を思い出してください。
This is Phonics Unit 4 P30を学習しました。 
Up and Away student book Unit 29 Who is…? を学習しました。
Where is… ?に続き、とても大切なところです。お家で必ず復習しましょう!
Up and Away Reader Book 1B P20,21,23を音読しました。
P 22,23の写しが終わっていない生徒は終わらせましょう!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 8 Getting Around(4)
Sing the chant.
Do worksheet
This is Phonics   Unit4  Vowels P30 Listen to CD and fill in blanks .
Up and Away student book Do Unit 29 Who is…?
Up and Away workbook P42
Up and Away Reader 1B Read P20,21,23(practice and present) Write P22,23 in notebook. Finish as homework if not completed during lesson.


Have a fun week!
 See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿