Lesson Report Primary-1 September 30th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday October 1, 2014.
It's sunny today.
Picture Dictionary のTopic 10 Morning in the Bathroom(4)を学習しました。 
プリントはできましたか?次回は新しいTopic に入ります。
This is Phonics Unit5 P38を学習しました。
今日学習したSilent eのJingle を覚えましょう!
A says a,a game. リズムをつけると覚えやすいです。
Up and Away student book Level 2 What`s your name?を復習し、
新しくhis/herを学習しました。Up and away workbook P2を完成させました。
大切なところなので必ずお家で復習してください。
Up and Away Reader Book 1C P12,13,14,15を音読しました。
近いうちにまた音読リレーをします。Be ready!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 10 Morning in the Bathroom(4)
Sing the chant.
Do worksheet
This is Phonics   Unit 5 P38 Silent e. Listen, read and repeat after CD.
Up and Away student book Level 2 Unit 1 REVIEW What's your name?
Read sentences and repeat. Do his/ her. 
Do Up and Away workbook P2
Up and Away Reader 1C P12,13,14,15

Have a great week!
See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿