Lesson Report Primary-2 September 5th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday September 6, 2014.
It's cloudy today.
Picture Dictionary Topic 34(1) Tropical Rainforestに入りました。
Cuteでは無い生き物もたくさん出てきました!
This is Phonicsのプリント polite vowels ()を学習しました。
チェックリストは完璧にしておきましょう。 
今回でプリントは終わります。次回からはPhonics 2の青い教科書を持って来てください。
Grammar Starter では Chapter 7のexercise 7を解きました。
絵を見て名詞が複数か単数かを書く練習でした。
最後なのでもう一度確認しておきましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 34(1) Tropical Rainforest
Sing chant
Write new words in notebook
This is Phonics Polite vowels (プリント)
Grammar Starter Unit 7 Plural nouns P31 Exercise 7
Up and Away Reader 3B Read 24,25,26 Underline NEW WORDS. Repeat and present


Hope you have a nice weekend !
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿