Lesson Report Primary-2 September 9th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday, September 10, 2014.
It's cloudy today.
Picture Dictionary Topic 34(2) Tropical Rainforestを学習しました。
生徒一人につき、一個の単語を覚えるコンテストは皆完璧でした!Great work!
This is Phonics 2 Consonant Blendsに入りました。
最後のカキカキ・ゲームはここから出題されました。
これからblendsをたくさん覚えましょう!
Grammar Starter では Review P32 1,2を解きました。
Exercise 2は難しく感じた生徒がいると思います。必ずお家で復習しましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 34(2) Tropical Rainforest
Sing chant
Memorize one word per person and present.
This is Phonics 2. Consonant Blends Unit 3 P37 Read words, listen and repeat after CD. Write new words in notebook.
Grammar Starter REVIEW P32 exercise 1,2


Have a good week!
See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿