Lesson Report Primary-1 October 14th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday October 15, 2014.
It's cloudy today.
Picture Dictionary のTopic 11 Breakfast Time (4) を学習しました。
今日でこのTopicは終わります。プリントはできましたか?
This is Phonics Unit5 Pを42学習しました。
今日は前回解いた問題の続きです。Pet に e を付けると Pete になりました!
Up and Away student book Level 2 の their を復習し、P8 の our/your を新しく学習しました。
次回はmy ,your, his, her, their , ourのREVIEWをします。
レッスンの前に確認しておきましょう。
Up and Away Reader Book 1C P27のを学習し、true / false の問題を解きました。
次回までに音読を練習しておきましょう!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 10 Breakfast Time (4)
Sing the chant.
Do worksheet with crossword puzzle. 
This is Phonics  Unit 5 P42. Listen, read and repeat after CD .
(Add e to words and make new words)
Up and Away student book Level 2 REVIEW their names are… .
Read and repeat sentences
P8 our/your Write sentences in notebook 
Up and Away workbook P4 A
Up and Away Reader 1C P27 True/ False

Have a good week.
See you on Friday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿