Lesson Report Primary-1 October 17th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday October 18, 2014.
It's very nice today.
Picture Dictionary のTopic 12 (1)に入りました。
台所にある家電製品等の名前がたくさん出てきました。お家で確認してみましょう!
This is Phonics Unit 5 P43 を学習しました。
次回は今日解いた問題の続きです。
Tim にeを付けたらtimeになります。頑張って問題にチャレンジしましょう。
Up and Away student book Unit 10 Where are you from?を学習しました。
WorkbookはP12のBを解きました。皆良くできていました!
Up and away student book P9 REVIEWを完成させました。
今まで学習してきたmy, your, his, her, their, ourの確認です。
わからなかったところは質問してください。
Up and away workbook Unit4  P10を学習しました。
Up and away workbook P4 Bを完成させました。
Up and Away Reader Book 1C pp28-29を学習しました。
音読リレーも終わり、次回からは1Dに入ります。必ずリーダーを持参ください。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 11(1)
Sing the chant.
Write new words in notebook

This is Phonics  Unit 5 P43. Listen, read and repeat after CD .

Up and away student book Unit 10 
Where are you from? Complete workbook P12 B

Up and Away student book P9 REVIEW my, your ,his, her, their, our.
Complete workbook P4 B
Up and Away Student book Unit 4 P10 ~'s  Complete workbook P4 B
Up and Away Reader 1C P28, 29 音読リレー(1C)

Have a good weekend.
 See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿