Lesson Report Primary-1 October 7th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday October 8, 2014.
It's sunny today.
Picture Dictionary のTopic 11 Breakfast Time (2)を学習しました。 
This is Phonics Unit5 P40を学習しました。
Silent eのJingle を思い出して問題を解くとわかりやすいと思います。
是非トライしてみてください。
Up and Away student book Level 2 What's his/her name? を復習しました。
新しくtheirという単語を覚えました。次回はこれらの単語が全部出てきます。
復習しておきましょう。
Up and Away Reader Book 1C P20,21,22,23を音読しました。
これで本文は終了です。
次回はまとめに入りますので、音読の練習をしておきましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 10 Breakfast Time(2)
Sing the chant.
Memorize words and present your word along with your peers.
This is Phonics  Unit 5 P40 Silent e. Listen, read and repeat after CD.
Up and Away student book Level 2 REVIEW What's his/ her name?
Study their. Read and repeat sentences P6 Write sentences in notebook
Up and Away Reader 1C P20,21,22,23

Have a wonderful week!
See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿